LiveZilla Live Chat Software

INFOLINIA

Infolinia Sklep Reklamowy

POMOC:

Wycena reklam

Jak przygotować?

przygotowanie projektu

Jak przygotować?

Jak przygotować projekty

Projekty przesłane przez Klienta muszą być w jednym z następujących formatów:

  • TIFF - format 1:1*, tryb kolorów CMYK, warstwy spłaszczone, kompresja LZW
  • JPG - format 1:1*, tryb kolorów CMYK,
  • PDF maks. wersja 1.4 - format 1:1*, tryb kolorów CMYK, fonty zamienione na krzywe,
  • CDR maks. wersja X3 - format 1:1*, tryb kolorów CMYK, fonty zamienione na krzywe,

 

*Jeżeli pliki dostarczone są w skali ze względu na bardzo duży format i rozmiar np. 1:10, należy wyraźnie zaznaczyć tę informację w zamówieniu oraz w nazwie pliku.

 

Projekty graficzne nadesłane przez klienta muszą być zgodne z treścią zamówienia.

Sklep Reklamowy ma prawo odmówić realizacji zlecenia lub przesunąć ją w czasie

w przypadku problemów z plikami klienta tj. niepoprawny format pliku,

niepoprawny wymiar etc.

Aktualne wytyczne dt. przygotowania plików graficznych dla Drukarni dostępne są

na stronie WWW.

 

 

2.2 Rozdzielczości plików nadesłanych przez klienta:

  • dla wydruków wielkoformatowych: rozdzielczość dpi - min. 60dpi / max. 150dpi
  • dla wydruków małoformatowych: rozdzielczość dpi - min. 150dpi / max. 350dpi

 

2.3 Wydruki wielkoformatowe wieloczęściowe np. billboardy, folie, tapety etc.

Klient zostanie poinformowany o potrzebie dzielenia wydruków na mniejsze bryty

ze względu na ograniczenie co do szerokości dostępnego materiału. W przypadku dużych odpadów materiału, klient może zostać obciążony dodatkowymi kosztami (tylko i wyłącznie, jeżeli zostanie o tym wcześniej poinformowany przed przystąpieniem do realizacji).

Spady i zakładki są liczone jako dodatkowa powierzchnia wydruku. Wielkość zakładki ustala klient. Klient powinien przesłać specyfikację dzielenia pliku lub dokładny i czytelny opis.

W przypadku nie podania przez klienta zakładki, drukarnia dzieli grafikę wg własnego uznania, co nie podlega reklamacji.

 

2.4 Przygotowywanie banerów

Projekty banerów prosimy o przygotowywanie w żądanym wymiarze bez spadów.

Margines wewnętrzny dla banneru wynosi 35 mm. Poza obszarem marginesu prosimy o

nie umieszczanie kluczowych informacji typu tekst, logo itd. Jest to strefa, w której znajdują się oczka.

 

Oczka w banerach standardowo rozmieszczane są co około 500 mm. W przypadku niepodzielnych boków, oczka będą przez Drukarnię umieszczane wg uznania (gęściej

lub rzadziej np. co 400 - 450 mm itd.).

Inne rozmieszczenie oczek jest możliwe tylko i wyłącznie po wcześniejszym kontakcie

z Drukarnią. Gęstsze rozmieszczenie oczek, na życzenie klienta, wiąże się z dodatkowo opłatą.

 

2.5 Przygotowywanie kasetonów

Projekty kasetonów prosimy o przygotowywanie ze spadem 30 mm z każdej strony. Margines wewnętrzny wynosi 40 mm. Prosimy o nie umieszczanie kluczowych informacji blisko granicy kasetonu, ponieważ mogą zostać zakryte przez ramę.

 

2.6 Kolory

Prosimy o konstruowanie koloru czarnego z składowych CMYK – C:5 M:5 Y:5 K:100.
W przypadku mniejszego nasycenia kolor czarny, zwłaszcza w przypadku dużych jednolitych powierzchni, może zawierać defekty, w przypadku większego nasycenia nacieki farby

lub zabrudzenia.

 

Prosimy o nieosadzanie profilów kolorów. Profile kolorów będą pomijane podczas druku.

 

Drukarnia nie będzie rozpatrywała reklamacji z tytułu niezgodności kolorów w przypadku

nie dostarczenia szczegółowych informacji. Kolory w skali RGB, RAL, HKS, Pantone itp.

będą traktowane jako informacja poglądowa (kolory te najczęściej są niedrukowalne). Drukarnia zastrzega sobie, iż kolory w różnych partiach wydruków lub z różnych maszyn mogą się nieznacznie różnić, co wynika ze specyfiki druku wielkoformatowego.

 

2.7 Inne

Prosimy o czytelne podpisywanie plików i folderów oraz o nie używanie polskich znaków

w ich opisie.

 

Drukarnia zastrzega sobie prawo do odrzucenia pliku/-ów lub opóźnienia zlecenia

w przypadku problemów z plikiem. Pliki mogą zawierać błędy wygenerowane przez program graficzny lub podczas przesyłu na serwer FTP.


3. AKCEPTACJA

Prosimy o dokładne sprawdzenie układu oraz treści wzoru.
Nie odpowiadamy za błędy w druku PO AKCEPTACJI ZAMAWIAJĄCEGO.
Nie odpowiadamy za literówki, błędy ortograficzne lub merytoryczne w tekstach nadesłanych przez Klienta w zaakceptowanym projekcie.

4. REALIZACJA

Zlecenie jest realizowane po akceptacji wyceny oraz wyborze sposobu płatności.
Zleceniodawca ponosi pełną odpowiedzialność za dostarczone gotowe materiały do druku.
Zleceniodawca ponosi odpowiedzialność wynikającą z tytułu niewłaściwego przygotowania materiału dostarczonego do druku.
Drukarnia nie odpowiada za błędy przeoczone przez Zleceniodawcę.
Złożenie zamówienia obliguje Zamawiającego do uregulowania należności w ustalonej kwocie za niepełną wykonaną usługę w momencie rezygnacji z całego zamówienia.
Ustalona cena usługi może zmienić się wraz ze zmianą zakresu zlecenia.

baneryZAKUPY:

produktów 0

wartość 0,00 zł

przejdź do koszyka »

smycze reklamowePROMOCJE:

Baner reklamowy Baner reklamowy 25,99 zł 29,99 zł

Ulotki A6 5.000 sztuk Ulotki A6   5.000 sztuk  199,99 zł 249,99 zł


Roll-up 85x200 cm z wydrukiem Roll-up 85x200 cm z wydrukiem 265,99 zł 297,99 zł

smycze reklamoweNewsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

WSPÓŁPRACA:

Program Partnerski sklep reklamowy

DOTPAY szybkie i bezpieczne płatności

Użytkowanie sklepu oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Szczegółowe informacje w Polityce prywatności.

SKLEP REKLAMOWY - reklama, gadżety reklamowe, druk wielkoformatowy, poligrafia, druk cyfrowy, druk offsetowy, producent reklam, agencja reklamowa, franczyza

NAJWIĘKSZA OFERTA REKLAMOWA W POLSCE - sklep z reklamami, szeroka oferta reklam i druków

Copyrights 2004-2017 to www.sklepreklamowy.pl Designed by: www.reklama-wizualna.com

Powered by www.ehero.pl Hosted by: www.home.pl 

sklep reklamowy logo
Sklep internetowy Shoper.pl