Promocje
Baner reklamowy
Baner reklamowy
29,99 zł 25,99 zł 24,38 zł 21,13 zł
Roll-up 85x200 cm z wydrukiem
Roll-up 85x200 cm z wydrukiem
297,99 zł 265,99 zł 242,27 zł 216,25 zł
szt.
Polecane Produkty
Ołówki reklamowe Niki 100 szt.
Ołówki reklamowe Niki 100 szt.
89,99 zł 73,16 zł
pakiet
Jak przygotować?

Jak przygotować projekty

Projekty przesłane przez Klienta muszą być w jednym z następujących formatów:

  • TIFF - format 1:1*, tryb kolorów CMYK, warstwy spłaszczone, kompresja LZW
  • JPG - format 1:1*, tryb kolorów CMYK,
  • PDF maks. wersja 1.4 - format 1:1*, tryb kolorów CMYK, fonty zamienione na krzywe,
  • CDR maks. wersja X3 - format 1:1*, tryb kolorów CMYK, fonty zamienione na krzywe,

 

*Jeżeli pliki dostarczone są w skali ze względu na bardzo duży format i rozmiar np. 1:10, należy wyraźnie zaznaczyć tę informację w zamówieniu oraz w nazwie pliku.

 

Projekty graficzne nadesłane przez klienta muszą być zgodne z treścią zamówienia.

Sklep Reklamowy ma prawo odmówić realizacji zlecenia lub przesunąć ją w czasie

w przypadku problemów z plikami klienta tj. niepoprawny format pliku,

niepoprawny wymiar etc.

Aktualne wytyczne dt. przygotowania plików graficznych dla Drukarni dostępne są

na stronie WWW.

 

 

2.2 Rozdzielczości plików nadesłanych przez klienta:

  • dla wydruków wielkoformatowych: rozdzielczość dpi - min. 60dpi / max. 150dpi
  • dla wydruków małoformatowych: rozdzielczość dpi - min. 150dpi / max. 350dpi

 

2.3 Wydruki wielkoformatowe wieloczęściowe np. billboardy, folie, tapety etc.

Klient zostanie poinformowany o potrzebie dzielenia wydruków na mniejsze bryty

ze względu na ograniczenie co do szerokości dostępnego materiału. W przypadku dużych odpadów materiału, klient może zostać obciążony dodatkowymi kosztami (tylko i wyłącznie, jeżeli zostanie o tym wcześniej poinformowany przed przystąpieniem do realizacji).

Spady i zakładki są liczone jako dodatkowa powierzchnia wydruku. Wielkość zakładki ustala klient. Klient powinien przesłać specyfikację dzielenia pliku lub dokładny i czytelny opis.

W przypadku nie podania przez klienta zakładki, drukarnia dzieli grafikę wg własnego uznania, co nie podlega reklamacji.

 

2.4 Przygotowywanie banerów

Projekty banerów prosimy o przygotowywanie w żądanym wymiarze bez spadów.

Margines wewnętrzny dla banneru wynosi 35 mm. Poza obszarem marginesu prosimy o

nie umieszczanie kluczowych informacji typu tekst, logo itd. Jest to strefa, w której znajdują się oczka.

 

Oczka w banerach standardowo rozmieszczane są co około 500 mm. W przypadku niepodzielnych boków, oczka będą przez Drukarnię umieszczane wg uznania (gęściej

lub rzadziej np. co 400 - 450 mm itd.).

Inne rozmieszczenie oczek jest możliwe tylko i wyłącznie po wcześniejszym kontakcie

z Drukarnią. Gęstsze rozmieszczenie oczek, na życzenie klienta, wiąże się z dodatkowo opłatą.

 

2.5 Przygotowywanie kasetonów

Projekty kasetonów prosimy o przygotowywanie ze spadem 30 mm z każdej strony. Margines wewnętrzny wynosi 40 mm. Prosimy o nie umieszczanie kluczowych informacji blisko granicy kasetonu, ponieważ mogą zostać zakryte przez ramę.

 

2.6 Kolory

Prosimy o konstruowanie koloru czarnego z składowych CMYK – C:5 M:5 Y:5 K:100.
W przypadku mniejszego nasycenia kolor czarny, zwłaszcza w przypadku dużych jednolitych powierzchni, może zawierać defekty, w przypadku większego nasycenia nacieki farby

lub zabrudzenia.

 

Prosimy o nieosadzanie profilów kolorów. Profile kolorów będą pomijane podczas druku.

 

Drukarnia nie będzie rozpatrywała reklamacji z tytułu niezgodności kolorów w przypadku

nie dostarczenia szczegółowych informacji. Kolory w skali RGB, RAL, HKS, Pantone itp.

będą traktowane jako informacja poglądowa (kolory te najczęściej są niedrukowalne). Drukarnia zastrzega sobie, iż kolory w różnych partiach wydruków lub z różnych maszyn mogą się nieznacznie różnić, co wynika ze specyfiki druku wielkoformatowego.

 

2.7 Inne

Prosimy o czytelne podpisywanie plików i folderów oraz o nie używanie polskich znaków

w ich opisie.

 

Drukarnia zastrzega sobie prawo do odrzucenia pliku/-ów lub opóźnienia zlecenia

w przypadku problemów z plikiem. Pliki mogą zawierać błędy wygenerowane przez program graficzny lub podczas przesyłu na serwer FTP.


3. AKCEPTACJA

Prosimy o dokładne sprawdzenie układu oraz treści wzoru.
Nie odpowiadamy za błędy w druku PO AKCEPTACJI ZAMAWIAJĄCEGO.
Nie odpowiadamy za literówki, błędy ortograficzne lub merytoryczne w tekstach nadesłanych przez Klienta w zaakceptowanym projekcie.

4. REALIZACJA

Zlecenie jest realizowane po akceptacji wyceny oraz wyborze sposobu płatności.
Zleceniodawca ponosi pełną odpowiedzialność za dostarczone gotowe materiały do druku.
Zleceniodawca ponosi odpowiedzialność wynikającą z tytułu niewłaściwego przygotowania materiału dostarczonego do druku.
Drukarnia nie odpowiada za błędy przeoczone przez Zleceniodawcę.
Złożenie zamówienia obliguje Zamawiającego do uregulowania należności w ustalonej kwocie za niepełną wykonaną usługę w momencie rezygnacji z całego zamówienia.
Ustalona cena usługi może zmienić się wraz ze zmianą zakresu zlecenia.

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl